fbpx
Ha gerincbetegségekkel küzdesz, akkor ez az új módszer elhozhatja a megváltást.
A nyak-, derék és hátfájdalom, a porckorongsérv, gerincferdülés és a rossz testtartás okozta további egészségügyi problémák megelőzésért.

Rólad beszélek?

Menj végig a 10 pontból álló listán és lássuk, jó helyen jársz-e!

  1. Már nincs olyan nap, amikor ne fájna a hátam.
  2. Minden reggel derékfájásra ébredek.
  3. Nap végére gyakran megfájdul a hátam vagy a derekam.
  4. Hosszabb vezetés után vagy utazás közben megfájdul a hátam vagy a nyakam.
  5. Munka közben, ha sokat ülök, rendszeresen megfájdul a hátam vagy a nyakam.
  6. Mióta megszülettek a gyerekek, és folyamatosan emelgetem őket, estére megfájdul a derekam vagy a nyakam.
  7. Reggelente nehézkes a felkelés, merevek az izmaim.
  8. Tudom, hogy szörnyen rossz a tartásom.
  9. Görnyedt, hanyag tartásomnak és mozgásszegény életmódomnak köszönhetően sokszor fáj a hátam vagy a nyakam.
  10. A sok évnyi irodai, iskolai ülés után rossz lett a tartásom.
Itt vagy még?
Tudod mitől érzed azt a kellemetlen fájdalmat a hátadban, derekadban vagy a nyakadban?
Mindegy, hogy 20 vagy 50 éves vagy. A fájdalom bármikor tönkre tudja tenni az életed.

A munkád

Mindegy, hogy ülő- vagy állómunkát végzel. Az irodában vagy az autóban egyszerűen halálra ülöd magad és egyenes úton haladsz a porckorongsérvhez, fejfájáshoz, szédüléshez és ingadozó vérnyomáshoz. Ugyan így jársz, ha féloldalas munkát vagy folyamatos fizikai erőltetéssel járó munkát kombinálod a rossz testtartásoddal és a gyenge tartóizmokkal.

A telefonod

A statisztikák szerint naponta átlagosan 4 órát nyomkodod a telefonod. Ilyenkor lefelé nézve, görnyedt tartással a körülbelül 5 kg-os fejed 18-27 kg súllyal szakítja szét a nyakad és a teljes gerinced.

Az életmódod

Az világunk korántsem szolgálja a gerinced egészségét, ami az egyenetlen talajra és a szimmetrikus mozgásra lett kitalálva. Ehhez képes rengeteget ülünk, cipőben járunk, keveset mozgunk, még kevesebbet nyújtunk és féloldalas tevékenységeket végzünk.
A legnagyobb probléma, hogy nem végzünk rendszeresen olyan kompenzációs testmozgást, ami ellensúlyozná a rengeteg rossz testhelyzetben történő ülés, állást, asszimetrikus munkát, sportot vagy tevékenységet.

Az elején csak hébe- hóba fáj aztán...

Az apró fájdalmakból gyorsan kínzó váll-, hát-, nyak fájdalom lehet.

Amikor megemlíted a párodnak, kollégádnak, barátaidnak, hogy…

… egyre nehezebben indulnak a reggelek
… egy hosszabb út után nem úgy pattansz ki a kocsiból, mint régen
… esténként elalvás előtt nehézkesnek érzed a mozgásod

Senki sem fogja felkapni a fejét, hiszen ezek a panaszok átlagosak. Megszoktuk már, hogy a környezetünkben valakinek mindig fáj a dereka, nyaka, háta.

Nem is csoda, hiszen a magyar munkaképes lakosság majdnem fele szenved valamilyen gerincfájdalomtól.


Néhány hónappal később már egy 20 perces egy helyben üldögélés után is derékszögben kell felemelkedned a székből.

Kertészkedsz, játszol a gyerekekkel, sportolsz vagy bármilyen egyéb dolgod akad és előre hajolva kell töltened néhány másodpercet, majd szó szerint alig bírsz kiegyenesedni. Kell egy 2 perces szünet, hogy rendezni tudd a tartásod.

Ilyenkor a legtöbb esetben megpróbálsz nyújtani egy picit, lazán tornázni, remélve, hogy reggelre jobb lesz, de aztán egyre sűrűbben fordul veled elő ehhez hasonló “élmény”.

Szépen lassan már minden mozdulatnál belenyilal majd a fájdalom. Bármit csinálsz, állsz, ülsz, fekszel fáj.

Végül olyan visszafordíthatatlan elváltozásokkal fordulsz majd az ortopédushoz, gyógytornászhoz vagy egy masszőrhöz ami megkeserítheti az egész életed.


Milyen problémákat okozhat még a rossz testtartás?

Rossz vérkeringés
Női szervek betegségei
Romló légzési kapacitás, nehézlégzés
Depresszió
Fejfájás migrén
Szívpanaszok
Várj, állj meg egy pillanatra!
Érdemes neked tovább görgetni ezt az oldalt?
Akkor olvass tovább, ha magadra ismersz a lenti felsorolásban.
… sportolsz és hátfájdalmaid vannak.
… a várandósság megviselte a derekad.
... kisgyermekes anyaként érzed az emelgetés és az egyoldalú hordozás hátrányait.
… irodában vagy otthon dolgozol és nap nagy részében ülsz.
… asszimetrikus munkát végzel.
… nehéz fizikai munkát végzel.
… 50 éve felett vagy.
…diákként egész nap az iskolában ülsz

Neked nem jobb székre, drágább matracra vagy kevesebb munkára van szükséged!

Egy drága széken, egy fitness labdán és egy roskadozó sámlin is üldögélhetsz görnyedten.

Az internet tele van “Húzd ki magad!” és “Hasat be, mellet ki!” típusú tanácsokkal, videókkal és sajnos “szakértőkkel” is. Bármikor találsz egy 5-6 perces videót mindenre.

Ha úgy gondolod, hogy ezek képesek megoldani a problémáid, akkor most kérlek menj és kezd el őket és találkozzunk a következő tanfolyam indulásakor.

Nem egy újabb jóga bérletre, nem egy következő masszázsra vagy egy jobb megoldásra van szükséged.

“Rendben Vera, de akkor mit csináljak?”

Nézzük mi a helyzet jelenleg nálad:

1. Mivel kevés időd van a család és a munka mellett, olyan megoldásra van szükséged, ami naponta maximum 15-20 percet igényel.

2. Otthon nincs berendezve egy egész edzőterem, így helytakarékos és kevés eszközt igénylő megoldás kell.

3. Gyakran változik az ütemezett program, így olyan megoldás kell, amit bárhol, bármikor tudsz használni.

4. Az otthoni gyakorláshoz gyakran nehezen találod meg a motivációt, így egy motiváló rendszerre és egy szokás kialakítására is szükséged van.

Ezt a módszert még senki sem mutatta meg neked…

Nem az újracsomagolt verziója a már kipróbált és haszontalan megoldásoknak, ez egy teljesen új módszer a problémáid végleges megoldására.

Naponta 15-20 perc, bárhol és bármikor végezheted, A gyakorlatok elsajátítása után teljesen egyedül csinálhatod.
  • Naponta 15 - 20 perc.
  • Bárhol és bármikor csinálhatod.
  • Teljesen egyedül végezheted.

A megoldás: Spirálstabilizáció

A Spirálstabilizáció egy speciális gumiköteles módszer a hátad egészségéért és a szép tartásodért.

A módszer lényege, hogy a spirális izomláncok erősítésével, egy izomfűzőt hozol létre a testedben.

Ez fog segíteni neked a derék-, hát-, és nyakfájás kezelésében, így hozzájárulhat a porckorongsérv megelőzéséhez is.

Ez nem egy kísérleti fázisban lévő módszer!

Dr. Richard Smisek cseh neurológus professzor módszerét több, mint 20 éve használják.

Németországban a Spirálstabilizációs módszer már a közegészségügy egy bevett módszere.

Hogyan működik a Spirálstabilizáció?

A Spirálstabilizáció gyakorlásával nem csupán a helyes és szép testtartást sajátítod el, hanem annak megtartását is.

A Spirálstabilizáció gyakorlásával megtanulod a helyes és szép testtartást és annak megtartásának módját.

A megrövidült, elfáradt izmokat regenerálod, megnyújtod rendszeres célzott mozgatásukkal.

A keveset használt izmokat munkába fogod, erősíted, ezzel a terhelést levétele a fáradt izmaidról.

Így csökkentve a porckorongokra nehezedő nyomást is.

Néhány hétnyi gyakorlás után csökkentheted a porckorongjaidra nehezedő nyomást.

Ezzel tehetsz a legtöbbet a porckorongsérv, gerincferdülés és a rossz testtartás ellen.


Gondolj bele, milyen jó lesz korlátok nélkül élni, mindössze naponta 15-20 percnek köszönhetően.

A TudatosTesttartás tanfolyam...

Olyan, mintha kibérelnél magadnak egy gerinctrénert, aki folyamatosan melletted van!

A TUDATOS TESTTARTÁS egy komplett gerinctréning módszer és eszköz.

Olyan mintha egy gerinctrénerrel dolgoznál egy edzőteremben, rengeteg eszközzel, csak nem kell elmenned sehova, szó szerint bárhol végezheted a gyakorlatokat, az eszköz pedig elfér egy táskában.

Szinte hallom, ahogy azt mondod, hogy nincs ilyen...

Néhány hét gyakorlás után: csodálkozva veszed észre, hogy a már “megszokott” fájdalmak eltűnnek és a mozdulatok, amik eddig mindig nehezen mentek most légiesen egyszerűek.

Ez az első jele, hogy letértél a komolyabb problémák felé vezető útról…

… aztán következik az út, ahol már nem kell 2x meggondolnod, hogy megengedhetedet-e magadnak azt a bizonyos mozdulatot, a sportot, vagy a hosszabb utakat és egyszerűen elfejeltkezhetsz az eddigi korlátaidtól.
  • A gyenge izmaid erősebbek lesznek.
  • A túlfeszült izmaid lazábbak.
  • Kevesebb feszültség lesz benned.
  • Szebb lesz a testtartásod.
  • Beépül szokásként a gyakorlás.

A következő 6 hétben megtanítalak mindenre, amire szükséged van.

Nem fogom neked azt mondani, hogy azonnal elmúlik a derékfájásod, nyakfájás és tökéletes tartásod lesz.

A program során 6 héten keresztül hetente 3 leckét fogok neked küldeni.

De ez a program nem a következő 6 hétről szól. A legtöbben egy életre elköteleződnek a napi 15-20 perces gyakorlás mellett és beépítenek egy olyan szokást. Beépítesz egy olyan szokást, amiért egész életedben hálás leszel magadnak.

Első sorban megtanulod a spirálstabilizációs gyakorlatokat.

Közben relaxációs és légzőgyakorlatokat mutatok, hogy a lehető legkevesebb feszültség legyen a testedben.

Az elejétől fogva szokáskialakító technikákat sajátítasz el, hogy valóban beépíthetsd a mindennapjaidba a gyakorlást.

Ezen felül pedig hetente egyszer közös online gyakorláson is részt vehetsz, ahol felteheted a kérdéseid és mélyebben elsajátíthatod a gyakorlatokat.

Mindketten tudjuk, hogy ez a tanfolyam nem oldja meg minden problémád. Akkor lesz egészséges és szép tartásod, életed, ha gyakorolsz.

Éppen ezért tettem bele mindezt a tanfolyamba.

39 videó, részletes magyarázatok, segítő videók, blog cikkek, írásos magyarázatok, közös gyakorlás.

Ha azt hiszed, hogy ez a módszer nem működik, akkor hallgasd meg a korábbi részvevőket

New item Subtitle

szövegszövegszöveg

New item Subtitle

szövegszövegszöveg

New item Subtitle

szövegszövegszöveg

Csatlakozz az őszi online tanfolyamhoz

Mit kapsz a tanfolyammal?

6 darab közös online gyakorlás velem: 30.000 Ft
18 lecke (hetente 3 a 6 hét alatt): 90.000. Ft
Alapgyakorlatok leírása PDF: 5.000 Ft
Letölthető szokáskövető naptár: 2.000 Ft
Tudatos Testtartás e-könyv: 4.790 Ft
Eszközök: 14.900 Ft

Összesen: 146.690 Ft

Most talán azon gondolkodsz, hogy ez túl sokba kerül, de…

A Tudatos Testtartás most 57% kedvezménnyel és részletfizetési lehetőséggel

Erre gondolhatsz most...

Hogyan lehet ezt online megtanulni, nem kell ehhez egy tanár?
A gyakorlatok tökéletesen elsajátíthatók online is. Az utóbbi időben több online résztvevő ért el fantasztikus eredményeket, amit feljebb a visszajelzések között meg is találsz.

A tapasztalat, amit összegyűjtöttem az utóbbi években lehetővé tették, hogy minden apró hibára már előre megoldást találjunk, így nem kell hogy ott legyek folyamatosan melletted.

Természetesen a tanfolyam során folyamatosan ott lesznek a közös gyakorlások, ahol az egyéni hibákat is tudjuk javítani.

Nekem csak néha fáj itt- ott, nem vagyok benne biztos, hogy szükségem van erre.
Ha idáig eljutottál az oldalon, biztos vagyok benne, hogy beleesel valamelyik tipikus kategóriába, akiknek erre szüksége van.

Gondolj csak arra, hogy mennyivel könnyebb most naponta 15 perc gyakorlással megelőzni a később problémákat, mint később súlyos tízezreket fizetni a betegség kezeléséért.

Nem beszélve arról, hogy a gondtalanul töltheted az idődet a családoddal és nem leszel a kötöttségeid miatt a négy fal közé zárva.

Megteheted, hogy továbbra is elviseled az első tipikus jeleket, de egy esetleges nagyobb problémára rámehet az egészséged.

Nekem ez a tanfolyam túl drága.
Teljesen érthető, hogy nem szeretnél csak úgy kiadni 60.000 Ft-ot a kezedből.

Én csak arra kérlek, hogy gondolt át: az élet minden területén mennyivel jobban jársz, ha inkább megelőzöd a bajt.

Később egyetlen ortopédiai alapvizsgálat 20.000 - 50.000 Ft-ba kerülhet.

Nekem erre nincs időm.
Ha valóban nincs naponta 15-20 perced a gyakorlatokra, akkor ne csatlakozz.

Azt viszont vedd figyelembe, hogy előbb vagy utóbb sokkal több időt és energiát vesz el tőled, ha nem kezdesz el időben foglalkozni vele.

Hogyan tudom a gyakorlatokat itthon megcsinálni, alig van hely?!
A gyakorlatok elvégzéséhez három dologra van szükséged, ami eddig senkinek sem okozott problémát.

Egy kb. derék magasságban található kilincsre, radiátorra vagy bármire, amire egy kötelet rögzíthetsz.

A rögzítéstől számítva kb. 2 méter helyre, hogy a kötél megfeszüljön.

Végül pedig akkora belmagasságra, hogy ki tud nyújtani a kezed.

Nem igazán látom a hasznát a tanfolyamnak.
Rengeteg információ van ezen az oldalon, így teljesen érhető, hogy egy picit elvesztetted a fonalat.
A Tudatos Testtartás tanfolyam során elsajátíthatod a spirálstabilizációs gyakorlatok alapjait.

A Spirálstabilizáció egy speciális gumiköteles módszer a hátad egészségéért és a szép tartásodért.

A lényeg, hogy a jelenleg megrövidült és fáradt izmaid regeneráld és megnyújtsd. Azokat az izmokat, amik jelenleg egyáltalán nincsenek használatban, pedig megerősítsd és munkába állítsd.

Ezzel kialakítva egy olyan egészséges izomzatot és tartást, ami képes hosszú évtizedeken át szolgálni az egészséged.

Megelőzve ezzel a komolyabb problémák kialakulását, mint porckorongsérv, gerincferdülés, hát-, nyak-, derék-, fejfájás, egyéb ízületi fájdalmak, lúdtalp.

Mit is tartalmaz pontosan az online tanfolyam?
A tanfolyam ára tartalmazza az összes szükséges eszközt, amire a gyakorláshoz szükséged lesz. Ez egy speciális gumikötél és egy úgynevezett blokk. Ezt futárszolgálattal küldöm el hozzád.

A tanfolyam keretein belül hetente 3 leckét fogok neked küldeni, amiben megtanítom az alapgyakorlatokat, a légzést és különböző relaxációs gyakorlatokat.

Ezek profi stúdió minőségű videók lesznek, amit bárhol bármikor megnézhetsz.

Ezen kívül hetente egyszer lehetőséged lesz online közösen gyakorolni velem és a többi résztvevővel is.

Bónuszként megkapod a Tudatos Testtartás című e-könyvem, egy letölthető dokumentumot az alapgyakorlatok leírásáról és egy szokáskövető naptárat is.

A tanfolyam alatt folyamatosan elérsz majd emailben és minden kérdésed megválaszolom.

Hogyan jutnak el hozzám az eszközök, ezekért külön fizetni kell?
A tanfolyam végső árában már benne vannak az eszközök is.

Ezeket a rendelésed után azonnal átadom a futárszolgálatnak, így a tanfolyam indulásakor már biztosan nálad lesznek.

A szállítás számodra teljesen ingyenes, ezt is tartalmazza a tanfolyam ára.

Hogy tudom majd megnézni a videókat?
A videókat, cikkeket, leírásokat egy zárt oktatói felületen fogod megtalálni.

A leckékről folyamatosan emailben is értesítelek majd, így folyamatosan tudsz haladni az új videókkal.

A zárt felületen a videókat megállíthatod, visszanézheted, hogy valóban elsajátíthasd a gyakorlatokat.

A 6 hetes tanfolyam után a videók még 3 hónapig elérhetőek lesznek számodra.

Béreld ki a tanfolyamot egy 2 hétre!

Még mindig bizonytalan vagy? Nem tudod megéri-e ez neked?

Mivel 100%-ig biztos vagyok benne, hogy ez a tanfolyam segíthet neked, ezért az első 2 hétben bármikor kiléphetsz és visszakapod a teljes árat.

Nem várom el, hogy bemondásra ítélj. Nem akarlak meggyőzni arról, hogy ez jó.

A tanfolyamra 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalok az első 2 hétben.

Így, ha megkaptad az első 6 leckét és úgy gondolod, hogy ez nem az amire szükséged van, akkor felveszed velem a kapcsolatot és azonnal visszafizetem a tanfolyam árát.

Nem kérek magyarázkodást, bizonyítgatást, csak megköszönöm, hogy adtál a tanfolyamnak egy esélyt és barátokként válunk el.

Kérlek vedd figyelembe a következőket...

Minden olyan információ, amit a www.tudatostesttartas.hu oldal tartalmaz – ideértve a szövegeket, grafikákat és képanyagokat, illetve minden egyéb anyagot, melyet az oldal tartalmaz - kizárólag tájékoztató jellegű.

Ezen az oldalon semmilyen formában nem adunk egészségügyi tanácsot, nem testesítünk meg orvos-beteg kapcsolatot.

Javasoljuk, mindig egyeztess kezelőorvossal, ha az állapotoddal kapcsolatban bármilyen kérdésed vagy gyanúd merülne fel.

Ugyancsak javaslom, hogy egyeztessen kezelőorvosával az itt leírtak Ön általi értelmezése kérdésében.

Soha ne hagyd figyelmen kívül vagy kerüld meg az orvosi tanácsot, az okból, hogy bármilyen információt olvastál ezen a weboldalon vagy bármely weboldalunkhoz kapcsolt egyéb más oldalon.